Time Management - Lucreaza Inteligent Pentru A Spori Productivitatea!

Time Management – Lucreaza inteligent pentru a spori productivitatea!

Se pare că nu există niciodată suficient timp într-o zi . Dar, din moment ce toţi avem aceleaşi 24 de ore, cum se face că unii oameni pot face mai mult cu timpul lor decât alţii ? Răspunsul se află în buna gestionare a timpului.
Cei cu rezultate bune îşi gestionează timpul excepţional de bine . Prin utilizarea tehnicilor de gestionare a timpului, puteţi îmbunătăţi capacitatea de a funcţiona mai eficient – chiar şi atunci când timpul este strâns şi presiunile sunt mari.


Un bun management al timpului necesită o schimbare importantă a centrului atenţiei de la activităţi la rezultate : a fi ocupat nu este acelaşi lucru cu a fi eficient .

Cei care îşi petrec ziua într-o frenezie de activităţi de multe ori realizează mai puţin pentru că îşi împart atenţia între atât de multe sarcini diferite . Un bun management al timpului va permite să lucraţi mai inteligent – nu mai greu – , astfel încât să faceţi mai multe în mai puţin timp.

Ce este ” Time Management-ul”? 

”Managementul timpului” se referă la modul în care îţi organizezezi timpul pe care îl petreci pe activităţi specifice.

Beneficiile concentrării pe o organizare cât mai bună a timpului sunt enorme :


• O mai mare productivitate şi eficientă 

• Reputaţie profesională bună

• Mai puţin stres
• Oportunităţi sporite pentru avansare

• Oportunităţi mai mari pentru a atinge obiectivele importante de viaţă şi de carieră

În caz contrar pentru negestionarea timpul eficient poate avea unele consecinţe nedorite: 



• Termene ratate

• Flux de lucru ineficient 

• Calitatea muncii slabă 

• reputaţie profesională slabă şi o carieră stagnat

• Nivelul de stres mai mari.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *