
Time Management – Lucreaza inteligent pentru a spori productivitatea!
Se pare că nu există niciodată suficient timp într-o zi . Dar, din moment ce toţi avem aceleaşi 24 de ore, cum se face că unii oameni pot face mai mult cu timpul lor decât alţii ? Răspunsul se află în buna gestionare a timpului.
Cei cu rezultate bune îşi gestionează timpul excepţional de bine . Prin utilizarea tehnicilor de gestionare a timpului, puteţi îmbunătăţi capacitatea de a funcţiona mai eficient – chiar şi atunci când timpul este strâns şi presiunile sunt mari.
Un bun management al timpului necesită o schimbare importantă a centrului atenţiei de la activităţi la rezultate : a fi ocupat nu este acelaşi lucru cu a fi eficient .
Cei care îşi petrec ziua într-o frenezie de activităţi de multe ori realizează mai puţin pentru că îşi împart atenţia între atât de multe sarcini diferite . Un bun management al timpului va permite să lucraţi mai inteligent – nu mai greu – , astfel încât să faceţi mai multe în mai puţin timp.
Ce este ” Time Management-ul”? ”Managementul timpului” se referă la modul în care îţi organizezezi timpul pe care îl petreci pe activităţi specifice.
Beneficiile concentrării pe o organizare cât mai bună a timpului sunt enorme :
• O mai mare productivitate şi eficientă
• Reputaţie profesională bună
• Mai puţin stres
• Oportunităţi sporite pentru avansare
• Oportunităţi mai mari pentru a atinge obiectivele importante de viaţă şi de carieră
În caz contrar pentru negestionarea timpul eficient poate avea unele consecinţe nedorite:
• Termene ratate
• Flux de lucru ineficient
• Calitatea muncii slabă
• reputaţie profesională slabă şi o carieră stagnat
• Nivelul de stres mai mari.