Pentru a deveni client Helpie este necesar sa alegi pachetul care ti se potriveste din sectiunea Servicii. Selectezi varianta de plata dorita de tine si iti inregistrezi datele pentru semnarea contractului. Plata se poate face online direct cu orice Credit Card prin MobilePay sau prin transfer bancar, in termen de 48 de ore de la primirea facturii in email Dvs.

Pachetele pentru 3, 6 sau 12 luni se platesc integral la inceputul perioadei contractuale.

După achiziţionarea pachetului vei primi în termen de 24 de ore un email cu o scurtă introducere despre utilizarea aplicaţiei Helpie şi contului de client. Pentru informaţii suplimentare poţi trimite un email la adresa office@helpie.ro si vei primi în cel mai scurt timp răspuns la întrebările tale.

Dupa ce ai achizitionat pachetul, poti solicita orice serviciu inclus in pachet, folosind aplicatia Helpie disponibila pentru Android si IOS. De asemenea, poti trimite un task intrand in contul de client de pe siteul Helpie.ro. Poti trimite task si prin telefon 0722 187 188, identificandu-te cu nr de client si Cnp.

Helpie poate plati orice factura in numele abonatului catre orice furnizor de servicii de pe teritoriul Romaniei. Daca abonatul doreste, Helpie poate sa confirme plata catre furnizor.

Helpie va plăti în numele companiei facturi recurente şi va intermedia legătura cu furnizori de servicii exclusiv pentru companie, dar nu va achizitiona bunuri şi servicii în numele companiei. Helpie va transmite către clientul persoană juridică o factură detaliată cu toate cheltuielile realizate. Clientul persoană juridică se obligă să înregistreze în contabilitate toate tranzacţiile efectuate, atât transferul bancar al sumelor către Helpie cât şi operaţiunile efectuate.

Helpie se angajează să vă ofere cele mai bune recomandări pentru serviciile listate. Helpie îşi asumă rolul de intermediar, întreaga responsabilitate pentru serviciile oferite aparţine prestatorului de servicii.

Preţul pachetului include consilierea şi intermedierea pentru toate serviciile incluse. Fiecare serviciu va fi achitat separat către furnizor de către Helpie sau direct de către client.

Puteti solicita doar servicii care se incadreaza in categoriile cuprinse in pachetul de servicii ales. Nu puteti achita servicii suplimentare in afara pachetului Dvs. de servicii.

Da, pachetul Family include un singur abonament, unde doi adulti ai acestora pot solicita servicii Helpie.

Puteti solicita un serviciu suplimentar doar daca acesta se incadreaza in categoriile cuprinse in pachetul Dvs. Nu garantam pentru solutionarea cererilor care nu sunt incluse în pachetele afisate pe site.

Prin intermediul aplicatiei de mobile Helpie sau a contului de client Helpie, puteti trimite orice solicitare 24/7. In termen de maxim 48 de ore veti primi un raspuns sau, in cele mai multe cazuri, direct solutionarea la solicitarea Dvs.

Pentru solicitările de urgenţă vă rugăm să specificaţi în task-ul trimis detaliile. În cazul în care nu se poate rezolva vă vom anunţa în cel mai scurt timp.

Garatam serviciile din fiecare pachet care includ operatiuni directe cu / prin Helpie. Tot ce Helpie intermediaza cu alti operatori de servicii, depaseste limitele responsabilitatii noastre si nu putem garanta pentru acestia.

Nu exista un numar limitat de solicitari. In timpul perioadei contractuale poti trimite un numar nelimitat de task-uri pentru serviciile incluse in pachetul tau.

Pentru alimentarea contului alegeţi din contul personal de client opţiunea „Contul de tranzacţii”, introduceţi suma şi selectaţi „Alimentează”. Selectaţi apoi modalitatea de plată.

Puteti retrage oricand banii din contul personal de pe www.helpie.ro. Se pot retrage doar sumele depuse pentru alimentarea contului, exceptand sumele pentru plata/ reinnoirea abonamentului. Puteti trimite o solicitare pe adresa de email office@helpie.ro sau puteti inregistra un task direct in aplicatie. Helpie va face transferul catre contul Dvs in maxim 48 de ore, 2 zile lucratoare.

Pentru modificari ulterioare ale pachetului ales ne puteti trimite o solicitare scrisa pe adresa office@helpie.ro.

Nu exista o suma standard de alimentare. Suma depusa in cont este destinata exclusiv pentru plata serviciilor Dvs. Depinde de cheltuielile si dorintele Dvs.

Acceptam Visa, Mastercard si transfer bancar. Modalitatea de plata o alegeti inainte de achizitia pachetului si la orice reincarcare de cont.

Da, abonatul poate oricand renunta din motive personale. Plata abonamentului nu se returneaza. Daca abonatul are bani in contul de client Helpie, acestia ii vor fi returnati in max 48 h, 2 zile lucratoare.

Da, Helpie stocheaza confidential datele cu caracter personal al fiecarui abonat, cat si confirmarile platilor pe care Helpie le-a facut pentru Abonat. Abonatul poate oricand avea acces la confirmarile platilor anterioare pentru oricare dintre Taskuri / Comenzi / Facturi. Helpie este raspunzator pentru stocarea si / sau livrarea acestor confirmari pentru fiecare Abonat.

Plata cu cardul se efectuează prin MobilPay şi datele Dumneavoastră de card nu se salvează.

Pe www.helpie.ro, sau pe App Mobile, se logheaza in contul de client, in butonul Tranzactii. Toate Tranzactiile din acest buton sunt desfasurate de Helpie in functie de perioada aleasa de abonat.

Tranzactiile sunt confidentiale si apartin in exclusivitate contului de client.

Pachetul de servicii nu se reinnoieste automat. Inainte de expirarea acestuia, veti fi informat si contactat pentru acceptul prelungirii sau schimbarii pachetului de servicii.

Doar din sectiunea Cont de client de pe site www.helpie.ro. Din motive se securitate, de pe App Mobile Helpie nu merge schimbata parola.

Da, datele personale, imaginile si convorbirile audio sunt confidentiale. Helpie raspunde pentru toate datele pe care le transmiteti.

Helpie detine certificat de securitate pentru toate tranzactiile efectuate pe site si pentru toate datele personale si mesajele trimise,  oferit de Comodo Security ( mai multe detalii AICI )

Trimite-ne un email la adresa office@helpie.ro sau suna-ne la numarul 0722 187 188, de luni pana vineri in intervalul 09:00 – 18:00.